Μάθημα σοφίας



Απόγευμα παρασκευής και δύο μέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές , ετοιμάζομαι βιαστικά για να επιστρέψω στα πάτρια εδάφη και να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα.Ρίχνω βιαστικά σε ένα σακίδιο μερικά ρούχα,κάνω φιλότιμες προσπάθειες να επαναφέρω στην τάξη την άναρχη γεμάτη από καταληψείες νηπτήρων, πιάτα και μαχαιροπήρουνα,που εδώ και μέρες έχουν κατασκηνώσει στην κουζίνα μου.
Προσπαθώ να θυμηθώ κάτι σημαντικό, που μου ανέθεσαν επιπόλαια, να φέρω εις πέρας.Λέω επιπόλαια διότι εγώ θα ανησυχούσα για την εξέλιξη των πραγμάτων εαν ανέθετα σημαντικές εργασίες σε ανθρώπους σαν και εμένα.Πάνω στην παραζάλη του πανικού ,που μου σημβαίνει κάθε φορά που ετοιμάζομαι στο παρα πέντε για να πάω κάποιο ταξίδι,θυμάμαι ότι δεν είμαι μόνος στο σπίτι παρά έχω σαν συντροφιά, αυτές τις μέρες ,τρία παραδείσια πουλιά.
Μικρά πουλάκια με σταχτύ φτέρωμα , το κελαηδημά τους είναι ιδιαίτερο και μου θυμίζει ήχους κινητού τηλεφώνου.Χαρακτηρισμό που όταν τον είχα πρωτοαναφέρει, έκανε την μικρόσωμη αλλά και χαριτωμένη ιδιοκτήτριά τους να κάνει έναν αστείο μορφασμό μισοκλείνωντας τα μάτια και παράλληλα να μου παρουσιάσει κορο'ι'δευτικά την άκρη της ροζ γλωσσίτσας της.
Ασφαλώς είχα αναλάβει την ευθύνη να διατηρήσω στην επίγεια ζωή αυτές τις τρείς φλύαρες υπάρξεις.Προσπαθώ να θυμηθώ ,που είχα συμφωνήσει αδιάφορα με την μικρή, την τοποθεσία της τροφής.Βασικό συστατικό για να φέρω το ήμιση της αποστολής μου εις πέρας .Θυμάμαι ότι είχε αναφέρει ένα ντουλάπι.Βρίσκω την τροφή και βγαίνω στο μπαλκόνι.Κάνω απόπειρα να αφαιρέσω το δοχείο με τα σποράκια από την ειδικά διαμορφωμένη θέση του κλουβιού.Και με μια απίστευτα γρήγορη κίνηση το ένα το πουλί θυμήθηκε οτι η φύση του είναι να πετάει ελεύθερο στον ουρανό.Το πεταγμά του ήταν αρκετό για να απομακρυνθεί από τον εντεταλμένο δεσμοφυλακά του.Σαν χάνος κάθομαι και κοιτάζω τον μικρό επαναστάτη ,που ασφαλώς φέρθηκε με περισότερη εξυπνάδα από εμένα.
Φοβερά ενοχλημένος από τον τσαλαπατημένο εγωισμό μου φροντίζω τα εναπομείνοντα
μέλλη της φτερωτής ομάδας.
Αναρωτιέμαι άραγε πως θα αντιδράσει η μικρή ,που ομολογουμένος ξέρει να μετράει, όταν δει ότι το ένα πουλί έγινε πουλί και πέταξε.Σίγουρα θα εξοργιστεί,λανθασμένα κατά την γνώμη μου.Λογικά θα έπρεπε να είναι υπερήφανη που διαθέτει πουλιά με τόσο υψηλό δείκτη iq. Και όχι μόνο αυτό αλλά θα πρέπει να με επιβραβεύσει που ελευθέρωσα, έστω και παρά τη θελησή μου, ένα φυλακισμένο πλασματάκι.
Το πόρισμα που με δίδαξε αυτή η περιπετειά μου είναι οτι ίσως κάποια στιγμή μας δωθεί μια ευκαιρία για να δραπετεύσουμε από καταστάσεις οι οποίες μας κρατούν φυλακισμένους.Αρκεί να έχουμε την σοφία για να την κατανοήσουμε και το θράσσος για να την πραγματοποιήσουμε
Ο πίνακας είναι φυσικά δικός μου και λέγεται ανάνηψη. Μάλλον ταιριάζει στην περίπτωση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις