Μια καθημερινή ιστορία




Πώς σου φαίνεται η εκτυπωση; Ρώτησα  την γυναίκα με τα σγουρά καστανά μαλλιά, καθώς κοίταζε το δοκίμιο με τα ορθάνοιχτα μάτια της που ενίσχυσε την όρασή της με ένα ζευγάρι γυαλιά με λεπτό μεταλλικό σκελετό.
Πολύ καλή, το πρόβλημα που είχε δεν φαίνεται πια. Μου απάντησε.
Άρχισα να μαζεύω τα εργαλεία, αφού πρώτα είχα καθαρίσει τις μουτζούρες που έκανα πάνω στην μηχανή εκτύπωσης. Ενώ παράλληλα σκεφτόμουν μια γρήγορη λίστα με τα υλικά που χρειάζεται για να φτιάξω τσουρέκια, και να αφιερωθώ στην μαγειρική όλο το απόγευμα.
Συγνώμη για την μουρμούρα, μου λέει κάποια στιγμή. Υπήρξε μια μικρή παύση.
Εγω απο την μεριά μου θα ορκιζόμουν ότι δεν είχα δώσει την παραμικρή σημασία, σε αυτά που έλεγε, για την ακρίβεια δεν είχα καν καταλάβει ότι μιλούσε σε μένα.
Η κοπέλα συνέχισε, με έχει πιάσει μια γκρίνια τις τελευταίες ημέρες. Ίσως φταίει το γεγονός ότι ο εργοδότης μου, μου ανακοίνωσε ότι με απολύει
 Έμεινα ακίνητος και την κοίταξα σαν χαζός. Γιατί; Ρώτησα.
Προφανώς επειδή πλησιάζω τα σαράντα, ο μισθός μου είναι υψηλός, τουλάχιστον για το τι θεωρεί αυτός υψηλό και χαμηλό και μπορεί να βρει άνθρωπο να κάνει την δουλειά μου με τα μισά χρήματα. Τώρα είμαι υποχρεωμένη να δουλέψω για τέσσερις μήνες για να λάβω την μισή αποζημίωση. Ή για να ακριβολογήσω, την μισή της μισής αποζημίωσης, αφού πριν τρεις μήνες μας κλαιγόταν ότι δεν έβγαινε και γι αυτό μας έβαλε να υπογράψουμε τετράωρες συμβάσεις, ενώ θα δουλεύαμε κανονικά οχτάωρο. Αισθάνομαι πολύ άσχημα, συγνώμη.


Δεν μίλησα, ήθελα πολύ να την αγκαλιάσω, σίγουρα θα είχε ανάγκη από μια τέτοια κίνηση. Γνώριζα από προηγούμενες συζητήσεις μας για τον χωρισμό της και για την κόρη της, που έχει την επιμέλεια.
Δεν είπα τίποτα, απλά την κοίταξα. Έγραψα την αναφορά, μάζεψα τα παλιά ανταλλακτικά στα κουτιά.
Καλή τύχη της είπα καθώς άνοιγα την πόρτα για να φύγω. Θα το παλέψω, μου απάντησε, η ζωή είναι γεμάτη πάλες.
Η βροχή έχει σταματήσει. Κάποιες ακτίνες του χειμωνιάτικου ήλιου άρχισαν να ξεπροβάλλουν μέσα από τα γκρίζα σύννεφα. Μάλλον δεν θα βρέξει άλλο, δεν θα φορέσω το αδιάβροχο πάνω στην μοτοσυκλέτα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις